STEAM-hódítók a helsinki Heureka Science Center űrprogramjában

A finnországi ÉlményMűhely STEAM programjára 2020. február 3–14-én került sor a Helsinki Heureka Science Centerben. A műhelyeket vezette: Matias Kaukolinna, Kerry Osborne és Junyi Sun.

A STEAM-hódítók bázisa

A szerkezet egy 3 méter magas, 5 méter széles geodéziai kupola, a NASA űrszerkezetének pontos másolata, a látnoki feltaláló Richard Buckminster-Fuller tervei alapján. Közösségi problémamegoldás közel 1000 modullal! Az építéshez az ÉlményMűhely 4Dframe óriás geodézikus kupoláját használtuk.

A kész kupola a matematika és a művészet szórakoztató világának felfedezésének terévé vált. Az itt megrendezett műhelyeken a LUX, a poliuniverzum, az Itsphun és a CaraWonga STEAM  készleteket használtuk.

Tervezd – építsd – irányítsd az űrkutató robotot! 

A tudomány, a technológia, a mérnöki tudományok, a művészetek és a matematika összekapcsolása a tanulási folyamatban – az úgynevezett STEAM – igazi lendületet kap a robotika területén. A résztvevők kipróbálhatták az ÉlményMűhely 4Dframe Mechatronics robotika eszközkészletét a konstrukció elkészítéséhez.

Klikkelj a 4Dframe Micro:bot videó megtekintéséhez

Tövább a Heureka Space Weeks programjához (finnül)

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Blue Captcha Image
Refresh

*

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com